
Zákaznický servis
Servisní podpora MSK
Rychlý a kompetentní zákaznický servis po celém světě je pro naše partnery i pro nás strategickým faktorem úspěchu. Každý zákazník se může spolehnout na to, že s lidmi a zdroji, za které nese odpovědnost, zacházíme s respektem.
Vaše priorita je i naší prioritou
Rychlý servis umožňuje využívání produktu, a proto je důležité rychle zajistit potřebné náhradní díly nebo odbornou podporu, a to buď na dálku, nebo přímo na místě.
Dlouhá dostupnost náhradních dílů
Díky vysokému podílu vlastní výroby zaručujeme, že naše systémy vyžadují jen minimum náhradních dílů a že je lze dodávat i po více než 20 letech. Mnoho náhradních dílů, které jinak již nejsou na trhu k dispozici, máme stále skladem.
Podpora na míru
Naše odbornost spočívá v řešení problémů dříve, než nastanou. Proto všechny systémy MSK procházejí před dodáním komplexním testováním v našich výrobních závodech. Nabízíme také školení v závodech MSK nebo přímo na místě. Velký význam přikládáme dokumentaci odpovídající normě CE a podrobným seznamům náhradních dílů. S našimi zákazníky sjednáváme individuální smlouvy o údržbě a strategie preventivní údržby a realizujeme je.
Řešení problémů
S balíčkem Teleservis 24 hodin denně jsou vám odborníci k dispozici nepřetržitě. Pomocí online diagnostiky přes VPN nebo router mohou naši odborníci komunikovat přímo s PLC nebo softwarem EMSY vašeho systému MSK a odstraňovat závady.