
Zákaznický servis
Servisní podpora MSK
Rychlý a kompetentní zákaznický servis po celém světě je pro naše partnery i pro nás strategickým faktorem úspěchu. Každý zákazník se může spolehnout na to, že s lidmi a zdroji, za které nese odpovědnost, zacházíme s respektem.
Hlavním cílem všech našich služeb je zajistit, aby váš MSK systém zůstal bezpečnou investicí i do budoucna. Efektivní školení zaměstnanců, pravidelná údržba, rychlé řešení problémů a dodávky náhradních dílů zaručují dostupnost a fungování na místě.
Dlouhodobá dostupnost náhradních dílů
Regionální sklady náhradních dílů pro nejčastěji požadované díly zajišťují rychlé dodání a zabraňují zbytečným odstávkám systému. Veškeré náhradní díly z konstrukční oceli můžeme vyrábět a dodávat ve vlastních výrobních závodech po celá desetiletí. Řada pneumatických a elektronických položek, které již nejsou na volném trhu k dispozici, je našim zákazníkům k dispozici z našich vlastních zásob. Obslužný software EMSY vám také poskytuje digitální katalog náhradních dílů v systému. Tento katalog nabízí jistotu při výběru a zajišťuje zaručenou přesnost uložení originálních dílů a vyzkoušených náhradních dílů.
Individuální údržba zajišťuje účinnost vašeho systému
Společnost MSK nabízí individuální intervaly údržby pro zajištění účinnosti a dostupnosti systému. Software EMSY zahrnuje prediktivní správu údržby, která umožňuje synchronizovat termíny údržby s individuálním plánováním výroby. Součástí servisního balíčku MSK jsou navíc pravidelné bezpečnostní kontroly systémů poháněných plynem a další bezpečnostní kontroly systému.
Podpora 24/7 s řešením problémů
Naši servisní technici jsou vám k dispozici neustále v rámci nepřetržité pohotovostní služby. Náš vzdálený servis prostřednictvím služby MSK IXON Cloud umožňuje zkušeným specialistům MSK komunikovat přímo s PLC nebo softwarem EMSY vašeho systému MSK.
Úprava vašeho systému MSK a aktualizace produktu
V případě rozšíření, optimalizací nebo prostorových přestaveb je modulární princip MSK zárukou, že naši zkušení odborníci snadno provedou požadovaný technický zásah. Váš systém je vždy aktuální, aniž by byly nutné větší dodatečné investice, a lze jej snadno přizpůsobit logistickým nebo produktově specifickým úpravám. Naše zákaznické testovací centrum MSK je vám k dispozici a poradí vám s individuálními možnostmi úspor, např. pokud chcete vyměnit obalovou fólii nebo prověřit stávající technologii balení testem stability.
Školení zaměstnanců
Abychom zajistili, že vaši zaměstnanci budou moci bezpečně a bez problémů obsluhovat i složité rozsáhlé systémy, provádíme školení v našich prostorách nebo přímo u vás na místě. Pokud se i později vyskytnou dotazy nebo problémy, náš technický servis je vám vždy k dispozici, aby vám pomohl po telefonu nebo prostřednictvím videochatu, případně aby pro vás uspořádal další školení.


Použité stroje
Použité stroje MSK nabízejí kombinaci nákladové efektivity, rychlejší dostupnosti, osvědčeného výkonu, šetrnosti k životnímu prostředí a flexibility, což z nich činí atraktivní volbu pro mnoho společností. Více informací naleznete na naší specializované stránce.
Pronájem systémů pro výrobní špičky
Společnost MSK nabízí také pronájem systémů v případě výrobních nebo sezónních výpadků.
Kontakt na zástupce MSK ve vašem okolí
Naše mezinárodní pobočky nám umožňují podporovat vaše individuální potřeby a poskytovat služby v souladu s vaší konkrétní lokalitou. Kontaktujte pobočku MSK, která je vám nejblíže!
MSK Verpackungs-Systeme GmbH
service@msk.de
MSK Hungary Gépgyártó BT
service@msk.hu
MSK Covertech, Inc.
service@msk.us
parts@msk.us
MSK Emballage SARL
sav@mskemballage.fr
MSK Covertech (Qingdao) Co., Ltd.
info@msk-covertech.cn